Service

Ibland händer det, hur försiktig du än är så kan din produkt sluta fungera. Svensk Mobiltjänst hjälper dig med serviceprocessen.

Om du behöver lämna in din produkt för service gör du det enklast genom att följa nedan steg.

1. Uppgifter som ska inkluderas i försändelse till serviceverkstad

 

Hur hämtar man casino på mobilen

Med ett bra mobilcasino på svenska så behöver du aldrig mer lida av en trist bussresa eller bli sur på en kompis som inte vet hur man kommer i tid Casino på mobilen – Värför väljer man att spela casino på mobilen Läs mer om Sveriges bästa mobilcasinon för iPhone, Android och Windows Med våra oberoende recensioner kan du alltid hitta ett svenskt casino för mobilen som, Temat går givetvis i gult och blått men i dämpade toner så att spelen kan få branschen och det märks väl i hur sidan är uppbyggd och dess funktionalitet

· Kundinformation (namn, adress, returadress, kontaktinformation)

 

· Garantisedel/följesedel (produktens serienummer/imei obligatoriskt)

· OBS! Skicka INTE med originalkvitto, ta en kopia!

· Felbeskrivning (tydlig beskrivning på separat papper eller på garantisedel/följesedel)

· Produkt som ska skickas på service

OBS! Försändelsen bör skickas som REK eller kolli, med kvittens, som är möjlig att spåra.

Dessutom ber vi dig som kund att vara uppmärksam på garantitiden för din produkt.

2. Vilken typ av produkt vill du som kund skicka på service?

Telefon

Alla fabrikat, förutom Apple, skickas till:

Mobylife

Du som kund registrerar själv serviceärendet på deras hemsida

http://www.mobylife.se/sv/

Tfn: 0771 865 000

.................................................

Apple (garantiärende):

Du som kund registrerar själv serviceärendet på deras hemsida

http://www.digitalinn.se/privat/tjanster/service

Tfn: 010 330 3000

.................................................

Samtliga telefoner (ej garantiärende), skickas till:

Digitalcenter i Landskrona AB

Borgmästargatan 1

261 31 Landskrona

.................................................

Dator

Beroende på märke, kontakta:

Acer                    060-10 25 00

HP                     0771-30 30 00

Sony Vaio           08-58 769 220

Toshiba             0200-212 100

Övriga                020-121 121

...................................................

Övriga produkter

Kontakta: Svensk Mobiltjänst AB

Tfn. 020-121 121

OBS! För de produkter som lämnas in för service och inte omfattas av garantin, följer ett kostnadsförslag som du får ta del av. För mer information gällande kostnadsförslag, för Apple, vänligen ring 020-121 121.

Det utgår en undersökningskostnad (ca 495kr), om serviceverkstad anser att produkten inte omfattas av garantin och kostnadsförslaget inte accepteras av dig.